De voorbereiding - Reisverslag uit Wilp, Nederland van Berjan - WaarBenJij.nu De voorbereiding - Reisverslag uit Wilp, Nederland van Berjan - WaarBenJij.nu

De voorbereiding

Door: BJ

Blijf op de hoogte en volg Berjan

06 Augustus 2014 | Nederland, Wilp

Vanaf vandaag zal ik regelmatig een reisverslag posten om iedereen te laten weten waar ik mee bezig ben en wat ik allemaal uitspook in Nicaragua.

Komende zaterdag om ongeveer half 9 begint de reis en vlieg ik vanuit Düsseldorf via tussenstops in Amsterdam en in Panama City richting Managua, de hoofdstad van Nicaragua. Een originele keuze wat betreft land maar weet zeker dat de landkeuze goed is na alle verhalen die ik heb gehoord en gelezen op internet en de ervaring van een studiegenoot.

Het organiseren van alles rondom stage kwam meer werk bij kijken dat ik van te voren had verwacht. Vele papieren, prikken (wat verschrikkelijk is overigens) en afspraken is nu eindelijk alles zo goed als rond en ben ik begonnen met het inpakken van de koffer.

Bijna klaar dus voor een half jaar doorbrengen in Nicaragua!